ღ ღ ღ یـــلدا مبارکــ زندگیمــــ ღ ღ ღ


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است

پاییز ثانیه ثانیه میگذرد ، یادت نرود اینجا

کسی هست که به اندازه تمام برگ های 

رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد.

اولین یلدای با هم بودنمان مبارکــــــــ نفســـــم..

 

هــوآ خوب بــآشد یــآ نـﮧ..!!

فرقے نمے کنـد..

 بـﮧ هــوآے ﺗـــــــﻮ نفس مے کشم ...

 هنــوز...!!!!!! ...

 

 

سلام مهربونم میدونم بنده خوبی نیستم.

میدونم تنهام نذاشتی.

میدونم با وجود همه گناه هایی ک داشتم همیشه مواظبم بودی.

خداجونم باز هم تنهام نذار.

کنارم باش....

الان بیشتر از قبل ازت انتظار دارم چون ب غیر از خودم باید مواظب یکی دیگه هم باشی ....

یکی ک ازم دوره ولی دلم باهاشه ،جونم ب جونش بستست

بیشتر از خودم یا هرچیز یا هر کسه دیگه ای دوسش دارم.

خدا جووووووووووووونم اگه اون چیزیش بشه،

من نمی تونم زنده بمونم. حالا حکمت کاراتو می فهمم

کسی ک مال من بود رو برام فرستادی.بهت قول میدم لیاقتشو داشته باشم

خداجوووونم دوست دارم.....

دلم هوای آغوشت را دارد

هوای شبی سرد در آغوش مردانه ات

هوای نوازشهای بی پایان و زمزمه های عاشقانه ات  

بگو تمام تو مال من است عمــــــــــادمــــ  !

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 



نظرات شما عزیزان:

EMad
ساعت22:53---30 آذر 1392
یلـــــــــــــــدای تو هم مبارک آشکم فداااااااااااااااات
پاسخ: مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرسی عــــــــــــــــــــــزیــــــــــــــــــــــــــــــــز زنـــدگیمـــــــــــ.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ دو شنبه 30 آذر 1392برچسب: ღ ღ ღ یـــلدا مبارکــ زندگیمــــ ღ ღ ღ,ساعت 1:5 قبل از ظهربه قـــلــم ღ الیـــ♥ـ ـکا ღ | |